Del Sea-doo motoro ROTAX 1503 4-TEC SC IC 2005 metų
Pradžia › Forumai › Vandens motociklai › Del Sea-doo motoro ROTAX 1503 4-TEC SC IC 2005 metų
Šioje temoje yra 7 atsakymai, 4 dalyviai, ją paskutinį kartą atnaujino Mindaugas prieš 15 m. 2 mėn..
-
AutoriusĮrašai
-
2009 rugpjūčio 28 @ 16:21 #139
Gal kas zino kur galima toki nupirkti ir kiek kilolitu tai gali kainuoti ? Istorija tokia: mocas buvo apverstas ir gavo hidrosmugi. Zinomi remontiniai rykliai pakeite du svaistiklius ir du stumoklius. Nulupo daaaaug… Pirma beda ivyko po menesio. Blogai uzdetas uztempejas pradure salimais esancia ausinimo zarna ir isvare antifriza. Zarna sudureme ir sezona atplaukiojome. Kitais metais pradejo isvaryti antifriza per bakeli. Isardeme motora. Radome, kad buvo nekeista tarpine po galvute (kas yra butina) ir dar imusta duobe galvuteje tarp cilindro ir ausinimo ertmes. Nei galvutes, nei bloko pavirsius neslifuotas, voztuvai nepritrinti. Na,gerai,nuslifavom,uzdejom nauja tarpine. Nusislifavo viso 0,4mm. Surinkom. Darem apkatke. Dvi valandas su learn rakteliu. Tuo atveju daugiau 4000 rpm nesuka. Dirbo graziai. Staiga motoras strigo. Vel isardeme. Nuluze du priesingi 3 cilindro voztuvai (to, kurio svaistiklis ir stumoklis nekeisti) vienas ismetimo kitas isiurbimo ir taip sumale galvute ir stumokli, kad jau nesuremontuosi. Cilindro sienele islauzta, remontuoti nera ka. Isimam stumokli su svaistikliu, apziurim. Na ir ka – pasirodo, kad svaistiklis lenktas- persuktas isilgai apie 10 laipsniu.Cia po ano hidrosmugio. Tas, kur nekeistas. Kai pasizemino galva ant tu 0,4 mm, pradejo siekti priesingi voztuvai stumoklio ispjovu krastus ir per tas 2 valandas nusilankste nuluzo. Kuriozas. Kaltu dabar ne metas ieskoti, o ir rades nieko nepadarysi. Gal patys svetimu darbu per daug pasitikejom ir visko nuodugniai nepatikrinom. Visas motoro karteris buvo pinas antifrizo, todel isardeme abu tepalo siurblius. Pasiurpome. Viename is kazkur patekes nedidelis stumoklinio ziedo gabalas ir sukapojes dantraciu pavirsius, isorinis dantratis trukes,o visas aliuminis pavirsius-kaip arimas. Antrame siurblyje irgi drozliu buvo anksciau pateke, nes atrode panasiai.Kaip ten visas sitas slamstas galejo patekti, nezinau,juk ten stovi apsauginiai sietukai,per kuriuos tokios stambios siuksles issivalo. Gal tycia imesta ankstesniu “remonto rykliu”, kad vel sau papildomo uzdarbio pasidarytu. Del to juk tepalo slegis smarkiai krenta. Veleno ir svaistikliu indeklai buvo ne blizgantys, o pilksvi ir apsivele. Tai tokie reikalai. Dabar reikia naujo bloko, naujos galvos, stumoklio, svaistiklio, voztuvu, ziedu, tepalo siurbliu dantraciu, gal siurbliu korpusus kaip nors atsirestauruosime, o gal pirkti visa nauja motora ? O dabar isvada: Mielieji vandens mocu vairuotojai, sugedus jusu transporto priemonei, netempkite jos remontuoti visokiems “remonto rykliams”. Juos labai lengva atpazinti. Ju darbo vietose pilna isardytu ir nesuremontuotu transporto priemoniu, varikliu ir tepalinio purvo, jie dedasi labai protingais ir viska ismananciais, jie labai skuba ir i visus nusiskundimus jiems nusispjaut. Gal but jums neteks matyti ju darbo vietos, tada jus pamatysit ju virsininka arba priemeja. Jais is viso netikekit, nes jie tik pinigus moka skaiciuoti, apgauti klienta jiems kaip ir malonumas. Geriau paieskokit koki nors savamoksli sazininga remontininka, arba pabandykite suremontuoti patys, juk tai nera sudetinga. Jeigu butu sudetinga, remonto rykliai siuo darbu neuzsiimtu. Juk tai ir gana idomu. Na, baigiau,lauksiu kokiu nors patarimu. Su pagarba-SVTART
2009 rugpjūčio 28 @ 17:25 #539Laba, vienas klausimas, o tie “remonto rykliai” Kaune dirba? :p nes tokiu irgi zinau!
2009 rugpjūčio 28 @ 17:49 #540Sveiki. Pabandyk paieskot cia. Bet as manau viso variklio tau reik. http://www.motors.ebay.com
2009 rugpjūčio 28 @ 19:59 #541Dekui gerb. Edui uz nuoroda, bet ebay net tokio motoro nepazista (turiu omeny ROTAX 1503. Kas del “rykliu”, nenoriu ko nors konkretaus apdergti, todel ju nersto (veiklos) koordinates pasiliksiu sau.Tiesa, po ju remonto, kai ardeme motora, varztus atsukti buvo problema, ypatingai galvos ir veleno. Kliju tiek pripilta,kad net mano 250 N dinamometrinis raktas nesavu balsu traskejo. ROTAXe varztai- isorines zvaigzdes, nemazai varztu galvuciu tiesiog nusuktos, viena veleno varzta teko nugrezti. Paskui teko toki tekinti, o tai padidinto stiprumo varztas, tekinom is Opelio galvos varzto, nes uzsakyti toki neisejo,pas tiekejus tai kaip neinama detale (per pigi matyt), o atomobiliuose tik didesni diametrai arba sriegio per mazai, o varztas per ilgas. Patiems remonto detales kainavo 700 litu – tarpine po galva, veleno indeklai, tepalo 5 litrai ir tepalo filtras, ir viskas nuejo “rykliui” ant uodegos. Net mintis nesove i galva to svaistiklio apziureti.Kiek zinau, ROTAX varikliai naudojami ir aviacijoje, bet bijau, kad tokio pacio kaina ten gali buti dar didesne, nes aviacija- dar didesne prabanga. O taip, jei yra klausimu apie tokio variklio mechanika (velenelio fazes, ardymas ir surinkimas, uzsukimo momentai) – klauskit per foruma, nors ir naujokas, pagelbesiu, kuo galesiu.Su pagarba – SVTART:D
2009 rugpjūčio 28 @ 20:58 #542Malonu :D, jei kur uzmatysim toki motora duosim zinot!
2009 rugpjūčio 28 @ 21:22 #543Uzuojauta. Isivaizduoju kiek visa tai tau turejo kainuoti laiko, nervu ir pinigu 🙂 Dabar del variklio.. Jei reiktu kokiu stumokliu, svaistikliu ar voztuvu tai manau dar lengvai butu galima gauti, nes cia tokios einamesnes prekes. O del bloko, galvos, siurblio jau daugiau abejoniu. Atskirai rasti gal ir imanoma, bet kaina butu ju didele. Man tik nelabai aisku del to variklio kodo 1503.. As cia taip greti pagooglinau ir radau, kad tie 4tec 1503 varikliai buna tiek 155 hp tiek 215 hp. Nors vienur raso ta pati “Engine Block 1503” bet varikliu galios skirasi. Isvada ta, kad tai tik pacio bloko kodas t.y. pas tave turi tikti visi 1503 tipo varikliai. Nors cia tik mano nuomone, nesu 100% tikras, cia reiktu dar daugiau pasidometi situo. p.s. O pas tave kiek arkliu? 185? Viena pavyko rasti http://cgi.ebay.com/ebaymotors/seadoo-185-hp-super-charged-4-tech-engine_W0QQitemZ170374639100QQcmdZViewItemQQptZPersonal_Watercraft_Parts?hash=item27ab1eadfc&_trksid=p4506.c0.m245
2009 rugpjūčio 28 @ 23:40 #544Del galingumo tai pats variklis – blokas, galva, stumokliai, manau, kad nesiskiria. Galingumas priklauso nuo isorines komplektacijos – jei yra superchargeris, tai 215 kumeliu, jei dar ir intercooleris – tai jau visi 255. Aisku, turetu skirtis ir velenelio fazes. Jeigu variklis atmosferinis-na, be turbinos, tai jo galia 155 hp, ir kompresija turi buti didesne,bet su tokiu dar neteko susidurti. Ilindes pagal nuoroda i ebay, pamaciau, kad ten restauruotas motoras, tiksliau, blokas su velenu ir surinkta galva, 185 arkliai padaryti is atmosferinio 155 arkliu variklio, manau, pakeitus velenelio fazes (maksimalus galingumas pasireiskia tik didziausiose apsukose), kompresijos ir turio pakelti jame naudingai neimanoma, arba tai tik spekuliantinis triukas- uzrasyti daugiau, negu yra, na, kad greiciau nupirktu. Nuotraukoje nera parodyta priekinio tepalo siurblio ir galinio dangcio, o jame imontuotas antras tepalo siurblys. Kaina pakenciama, bet nezinia, kaip ten viduj viskas priburta, juk garantijos ebay neduoda, ir, jei tai atmosferinis variklis, tai jis man netiks – kompresija per didele ir velenelis kitoks. Gal vertetu paieskoti koki gavusi hidrosmugi, bet neremontuota, tai jo nors blokas ir galva sveiki buna, o visa kita galima nupirkti internete du – tris kartus pigiau, nei pas musu prekeivius.Gal kas zino toki? Su pagarba – SVTART
2009 rugpjūčio 29 @ 10:28 #545Taip, tu teisus. Variklio “viduriai” 4Tec modeliams eina tie patys (1503), skiriasi tik komplektacija. Tas mano nurodytas variklis tai yra stock’inis 185ag variantas naudojamas “GTX Supercharged” mocuose. O analogiskas variklis su interkuleriu isspaudzia 215ag.
svtart rašė: Nuotraukoje nera parodyta priekinio tepalo siurblio ir galinio dangcio
I nuotrauka tu per daug nekreipk demesio, nes cia kaip suprantu net ne to variklio foto, bet paprasciausiai rasta internete. Taip sakau del to, kad radau dar kelis variklius, kuriu foto grynai ta pati. Taip kad reikia skaityti ka raso, o foto cia tik bendram vaizdui susidaryti 😉 Kitas dalykas, del tu siurbliu ir dangteliu, tai galbut jie nera priskiriami kaip viso variklio bloko dalis, del to ju ir nera.. Pavyko ir SBT kataloguose tu varikliu. Cia jie jau nauji ir netgi suteikiama 1-2metu garantija http://www.sbtontheweb.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=CTGY&Category_Code=40-1
-
AutoriusĮrašai
Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.