Pradžia Forumai Vandens motociklai Renkuosi pirma vandens motocikla

Šioje temoje yra 2 atsakymai, 2 dalyviai, ją paskutinį kartą atnaujino  T. prieš 8 m. 6 mėn..

Rodomi 3 įrašai - nuo 1 iki 3 (viso: 3)
  • Autorius
    Įrašai
  • #2500

    T.
    Participant

    Sveiki visi,

    Turbut metus galvojau, ar tikrai jo noriu, ir nusprendziau, kad tikrai. Siek tiek plaukiojes esu, taciau pirkt neteko, todel kyla daug klausimu (taip, perskaiciau visas temas forume). Siek tiek info apie planuojama naudojima:

    Domina “civilinis” naudojimas, t.y. varzybose dalyvaut neplanuoju. Plaukiosiu po Kauno marias, GALBUT koki karta per metus nugabensiu prie juros. Kaip daznai plaukiosiu – neisivaizduoju. Mazdaug puse laiko plaukiociau vienas, puse laiko – dviese. Jeigu butu galimybe prikabint vandenlente – pliusas. Taip pat norisi, kad “valintu” 🙂 Taigi, kyla klausimai:

    1. Naujas ar naudotas? Atsakymas kaip ir aiskus, todel lieka klausimas, ar verta gerokai daugiau moket uz nauja, turint galvoj, kad tai pirmas motociklas ir nebus nuolat droziamas? Naudotas butu perkamas is “atstovybes” (t.y. kai zmones nusiperka nauja, o sena “atiduoda” atgal, kad parduotu salonas). T.y. pirkciau nedaug plaukusi (~50 val), pilnai patikrinta, galbut su minimalia garantija (kaip pavyktu issideret).

    2. Ar svarbu tik praplauktos valandos, ar ir metai? Logiska, kad kuo naujesnis, tuo daugiau navarotu tures, tik klausimas ar visi jie butini. Ziuriu nuo 2010 metu ir naujesnius.

    3. Siuo metu yra variantas RXT 260. Kaip jis tiktu mano atveju?

    4. Kaip su priekabos tampymu? Idomu, su kokiais automobiliais juos tampot? Klausiu todel, kad bijau, jog su dabartiniu nepavyks istempt priekabos su motociklu is vandens, ypac jeigu bus prastesnis krantas. Vairuoju 400 AG galu varoma auto, kuris net ir su ijungtom kontrolem pradeda sukt ratus pajudejus is vietos (jeigu nera asfalto), tai itariu, kad isvilkt priekaba bus misija neimanoma. Taciau garaze dar stovi ~200 AG (irgi varomas galu) auto, gal su juo kaip nors? Ar butinai 4WD reikia?

    5. Gal Kaune yra kokia nors vieta, kur uz mokesti motocikla sandeliuotu? Garazas dvivietis, todel ziema reiketu viena automobili laikyt lauke, jeigu noreciau motocikla turet viduj, kas man nepriimtina. Aisku, visada butu galima tiesiog issinuomot garaza kazkur, bet gal yra kokia speciali vandens moto sandeliavimo vieta? 🙂

    Jeigu dar yra kazkokiu pastebejimu/komentaru – rasykit. Aciu visiems.

    #2502

    Mindaugas
    Keymaster

    Sveikas, būsimas motomane 😉 puikus pirkinys vasarai, būsi populiarus tarp draugų 😀

    Į kai kuriuos tavo klausimus nėra vienareikšmio atsakymo. Pvz. naujas ar naudotas. Čia kaip ir su automobiliu – vienam priimtinesnis variantas pirkti automobilį iš salono, kitam naudotą. Asmeniškai turbūt rinkčiausi jau plaukiojusį vandens motociklą, dėl tavo minėtos kainos skirtumo.

    RXT yra trivietis vandens motociklas ir jei sakai, kad plaukiosi vienas arba dviese galbūt tau labiau tiktų dvivietis RXP? Jis bus manevringesnis turbūt ir nežymiai lengvesnis (reiktų žiūrėti speca), skiriasi jie tik korpusu, techniškai jie identiški.

    Wakeboardą ar vandens slides iš esmės ant bet kurio vandens motociklo gali kabinti, su visais jais plaukti bus vienodai nepatogu 🙂 Šiuo atveju turbut ilgesnio korpuso RXT turėtų šiokį tokį privalumą, nes posūkiuose būtų stabilesnis, bet nemanau, kad čia reliai labai juntamas skirtumas.

    Motovalandos yra savotiškas atitikmuo automobilio ridai. Pagal motovalandas galima spręsti kiek variklis realiai dirbo. Dėl to šioje vietoje motovalandos manau svarbiau negu gamybos metai. Juolab, kad vandens motociklas yra pakankamai sezoniška transporto priemonė ir didžiąją savo laiko dalį prastovi garaže. Tik kaip ir automobilio rida, taip ir motovalandas galima suklastoti, t.y. nustatyti akiai gražų skaičiuką 🙂 todėl motovalandų skaičiumi nereikėtų aklai pasikliauti ir nepriklausomai nuo to tikrinti bendrą motociklo stovį.

    Navarotai irgi yra pakankamai subjektyvu. Kadangi motociklą naudosi pramogai tai tokie “niekučiai” kaip GPS, stabžiai, cruise rėžimas gali būti naudojami ir pravesti. Iš esminių opcijų išskirčiau VTS (turbinos srovės krypties reguliavimą), kurio pagalba galima keisti plaukimo savybes. Triviečiam motociklui tas gal mažiau aktualu, bet vistiek jaučiasi. Tokie dalykai kaip stabdžiai taip pat gali praversti tuo atveju, jei motciklą duosi plaukioti žaliems 🙂

    Kalbant apie tavo pasirinkimą RXT 260 negaliu to vertinti objektyviai, nes aš aplamai simpatizuoju Sea-doo produkcijai 😀

    Dėl automobilio tampymui svarbiausia visgi ne jo galia, bet ratų sukibimas su gruntu ar kita danga įleidimo metu. 4wd čia žinoma turi ženklų privalumą, bet ir su 2wd žmonės tamposi nematydami vargo. Viskas priklauso kur žadi nuleidinėti, jei tam skirtoje rampoje tai problemų nebus. Jei per kokį smėliuką, tai jau gali būti problemų. Pats motociklas su pilnu baku kuro sveria 400+ kg. Tam nepritaikytoje vietoje ištraukti jį iš vandens tikrai būna ką veikti. Čia reiketų, kad chėbra kas plaukioja Kauno mariose pasidalintu savo patirtimi dėl įleidomo vietų ir sąlygų. Nepriklausomai kiek turi varomų ratų, bagažinėj visuomet reiktų turėti virvę, kad būtų galima užkabinti už traliuko, jeigu jo tiesiogiai negalima užsegti tiesiai ant kablio arba ratai užsikasi ir reikia keisti automobilio padėti. Čia praverčia traliukai su priekiniu ratu. Taip pat pravestu specialūs tinklai po ratais (panašius naudoja Dakare 🙂 kuriuos galima pakišti po buksuojančiais ratais.

    Na pradžiai tiek, galbūt dar atsiras daugiau kas tau galės patarti. O jei jau nusipirksi nepasikuklink pasigirti savo nauju pirkiniu 😉

    #2504

    T.
    Participant

    Aciu uz tikrai issamu atsakyma

Rodomi 3 įrašai - nuo 1 iki 3 (viso: 3)

Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.

T.
Pradžia › Forumai › Vandens motociklai › Renkuosi pirma vandens motocikla Šioje temoje yra 2 atsakymai, 2 dalyviai, ją paskutinį kartą atnaujino  T. prieš 8 m. 6 mėn.. Rodomi 3 įrašai - nuo 1 iki 3 (viso: 3) Autorius Įrašai 2016 gegužės 16 @ 11:38 #2500 T.Participant Sveiki visi, Turbut metus galvojau, ar tikrai jo noriu, ir...