Nauji sea doo modeliai

Sea-Doo RXT255 IS

Rugsėjo 6 dieną BRP pristatė ilgai lauktą 2009 metų Sea-Doo vandens motociklų liniją. Buvo pristatyta 14 modelių, tarp kurių 3 visiškai nauji modeliai “GTX Limited iS 255”, “RXT iS 255”, “WAKE 155”. Naujausiomis technologijomis aprūpinti iS modeliai yra pirmieji pasaulyje vandens motociklai turintys vandens stabdžius ir specialią pakabą skirta komfortiškesniam plaukiojimui.

Naujieji iS modeliai iš kitų vandens motociklų išsiskiria ne tik savo grėsmingu dizainu, bet ir technologinėmis naujovemis. Sea-Doo su pasidižiavimu pristatė naują kontrolės sistemą iControl System. Ši sistema kontroliuoja stabdymą, amortizuojančią pakabą ir atbulinę eigą. Sea-Doo yra pirmieji pasaulyje vandens motociklai, turintys unikalią stabdžių sistemą iBR.

Kaip jie veikia? Nuspaudus kairėje vairo pusėje įrengtą stabžių rankenėlę, variklis yra pristabdomas ir nuleidžiamas atbulinės eigos uždoris. Tada variklis vėl paleidžiamas galingumu, atitinkančiu stabdžių rankenėlės paspaudimo jėgą. Tačiau variklio apsukos ribojamos iki 3500 aps/min. Todėl nėra reikalo baimintis stabdymo jėgos būti nusviestam  motociklo pirmagalį. Visas stabdymas vyksta intuityviai – juo labiau spaudžiate stabdžius, tuo greičiau jūs sustojate. Motociklas visa stabdymo kelią išlieka stabilus ir valdomas, tiesa, vairuotojui išlikti sausam greičiausiai nepavyks. Naudojant iBR stabdžius, stabdymo kelias, lyginant su savaiminiu lėtėjimu, sutrumpėja per pus. Atleidus stabdžius įsijungia neutralus rėžimas, tol kol vėl nenuspaudžiamas akseleratorius.

Protinga pakaba (Intelligent Suspension). Visa vairuotojo aplinka, įskaitant sėdynes, vairą, kojų atramas ir daiktadėžę, su korpusu yra sujungti per specialią hidrauline pakabą, galinčia judėti aukštyn ir žemyn iki 18 cm korpuso atžvilgiu. Taip yra absorbuojami smūgiai tenkantys vairuotojui ir keleiviams plaukiant nelygiu vandeniu. Automatinio rėžimo metu, užvedus variklį vairuotojas yra pakeliamas apie 10 cm. Toliau visą darbą atlieka pati sistema. Pagal keleivių svorį ir plaukimo sąlygas kompiuteris duoda signalą hidrauliniam varikliui, kuris nustato optimalų pakabos kietumą. Kuo lygesnis vanduo, tuo ji tampa minkštesnė. Taip pat, yra galimybė nustatyti kietumą rankiniu būdu. Ant vairo įrengtais valdymo mygtukais vairuotojas gali pats pasirinkti pakabos kietumą, kuris išliks fiksuotas, tol kol vėl nebus įjungtas automatinis rėžimas. Visa informacija apie pakabos kietumą yra rodoma centrinės konsolės displėjuje. Pagrindinis šios sistemos privalumas, tai daug komfortiškesnis plaukimas ypač reikalingas plaukiant ilgomis distancijomis. Specialus parkavimo rėžimas, motociklo svorio centrą sumažina 7,5 cm. Tai suteikia daugiau stabilumo ant vandens ir yra naudinga jį transportuojant.

2009 GTX Limited iS

2009 GTX Limited iS

iSuspension

Patobulinta ir atbulinės eigos kontrolė. Dabar atbulinė eiga bus valdoma ta pačia stabdžių rankenėle, esančia kairėje vairo pusėje. Todėl rankų nuo vairo nukelti niekada nereikės. Nuspaudus stabdžius, atbulinės eigos greitis reguliuojamas akseleracijos rankenėlės pagalba dešinėje. Su iBR (Intelligent Brake) sistema užvestas motocikas visada nusistato į neutralia pavarą. Tai labai naudinga nepatyrusiems vairuotojams ir manevruojant mažuose uostose.

Amortizuojanti pakaba ir unikalūs stabžiai tai dar tikrai ne viskas kuo gali pasigirti “GTX Limited iS”. Tokios naujovės kaip nebangavimo ir kruizinis rėžimai ant vandens praleistą laika padarys ypač komfortišką ir malonų. “GTX Limited iS” spidometras naudojasi GPS sistema, todėl abejoti dėl tikslumo neverta. Tiesa, GPS spidometras ir iControl sistema gali nepatikti greičio fanatikams, nes maksimalus motociklo greitis yra ribojamas iki 105 kilometrų per valandą.

Visos šios technologinės naujovės neišvengiamai įtakojo iS modelių svorį ir matmenis. Šie du modeliai yra didžiausi vandens motociklai rinkoje. Abiejų, tiek “GTX Limited iS 255”, tiek “RXT iS 255” ilgis siekia 353 cm. Tai net 22 cm daugiau už senesnio tipo 331cm ilgio korpusus, naudotus “RXT-X”, “GTX Limited 215” ir kituose modeliuose. Padidėjo ir svoris. Motociklas be kuro, tepalų ir vairuotojo sveria 430 kg ( 65 kg daugiau nei “RXT-X 255”)

Sea-Doo “GTX Limited iS” ir “RXT iS 255” vandens motocikluose įmontuoti šiais metais RXT-X ir RXP-X modeliuose debiutavę 3-jų cilindrų, 1495 cm3 darbinio tūrio varikliai su turbina ir iterkūleriu. “GTX Limited iS” kuro bako talpa nuo 60 litrų padidėjo iki 70 litrų. Nors oficiali naujųjų modelių kaina dar nėra skelbiama, “GTX Limited iS” kaina turėtų svyruoti apie 16,500 JAV dolerių.

https://www.vandensmoto.lt/wp-content/uploads/2008/09/Nauji-seadoo-modeliai.jpghttps://www.vandensmoto.lt/wp-content/uploads/2008/09/Nauji-seadoo-modeliai-150x150.jpgMindaugasNaujienosSea-doo,Vandens motociklas
Rugsėjo 6 dieną BRP pristatė ilgai lauktą 2009 metų Sea-Doo vandens motociklų liniją. Buvo pristatyta 14 modelių, tarp kurių 3 visiškai nauji modeliai 'GTX Limited iS 255', 'RXT iS 255', 'WAKE 155'. Naujausiomis technologijomis aprūpinti iS modeliai yra pirmieji pasaulyje vandens motociklai turintys vandens stabdžius ir specialią pakabą skirta...
vandensmoto.lt